Capraboacasa, el súper en línia de Caprabo per comprar bé sense moure's de casa
Caprabo va ser el primer supermercat de l'estat espanyol a tenir botiga a internet fa gairebé 25 anys
Fa l'efecte que avui dia falta temps per a tot, de manera que recórrer a solucions que faciliten la vida pot resultar d'allò més encertat. Capraboacasa, el supermercat en línia de Caprabo, permet comprar a qualsevol hora, fa que les comandes arribin quan les necessites, i ofereix la mateixa varietat de productes que es pot trobar a les botigues físiques de la cadena: més de 13.000 referències, des de productes frescos de proximitat fins a marques pròpies.
Caprabo és el supermercat en línia referent a Catalunya. Té una notable experiència en aquest canal de venda perquè el 2001 va ser el primer supermercat de l'estat espanyol a tenir botiga a internet. Aquest any, doncs, fa 25 anys. A més, enguany ha revalidat el guardó pel qual havia estat reconegut com el Millor Comerç Online de l'Any en la categoria dels supermercats i hipermercats, en el marc dels premis Comerç de l'Any 2026 que escullen els consumidors.
Per adaptar-se a les necessitats de la clientela, Capraboacasa disposa d'un centre logístic propi i rutes optimitzades. El lliurament de les comandes es fa en franges d'una hora, és gratuït per a compres superiors als 110 euros –o a partir d'imports menors en el cas de compres de bolquers i tovalloletes, productes per a mascotes o cafè– i les comandes són editables mentre encara no s'han començat a preparar, sense que això impliqui perdre la franja de lliurament reservada. En el cas de comprar en línia des de Barcelona, també es poden rebre les comandes en el mateix dia quan la compra s'ha fet efectiva abans de les 13 h.
Entre les més de 13.000 referències del catàleg de Capraboacasa que es poden afegir al carro, hi ha productes frescos de proximitat –fruita, verdura, carns i lactis de petits productors i cooperatives de Catalunya, que es distingeixen amb el segell "De la nostra terra"–, una àmplia varietat d'opcions de sushi acabat de preparar –de la mà de Sushitake–, productes "Fets a la botiga" –com plats preparats i productes al tall– i marques pròpies de Caprabo, des de la gamma d'Eroski –Eroski Basic, Natur i Seleqtia– a la marca Belle.
Facilitat de compra i estalvi
Capraboacasa ofereix immediatesa, comoditat i confiança, tot integrant tecnologia i processos innovadors en tota l'experiència de compra. A més de tenir disponible el mateix assortiment que en les botigues físiques, a la botiga en línia proporciona imatges amb el llistat d'ingredients i els al·lèrgens dels productes per comprar amb tota la informació, permet escanejar el codi de barres d'un producte i afegir-lo al carro en segons, i el web recorda els articles que el client compra sovint i permet repetir-los de manera senzilla i intuïtiva.
Per fer una comanda, només cal iniciar la sessió o crear un compte a capraboacasa.com, escollir els productes, revisar el carret i ajustar les quantitats, seleccionar la modalitat d'entrega –a domicili o Click & Collect al teu supermercat Caprabo–, confirmar la franja horària que encaixi millor segons la disponibilitat de l'usuari i pagar de manera segura. Cada nou client gaudeix dels avantatges exclusius de benvinguda i dels descomptes del Club Caprabo.
El supermercat en línia de Caprabo també és un bon recurs per estalviar. Conté les millors ofertes de cada mes –3x2, segona unitat al 70% i promocions com els Dies sense IVA–, avisos sobre la teva llista habitual –els productes de sempre s'il·luminen si estan d'oferta–, un comptador de promocions –el web recorda quan falten productes per activar un descompte– i l'opció de Productes estalvi –bàsics al millor preu surten destacats–.
Per treure el màxim rendiment a la pròxima compra en línia, Capraboacasa proposa diverses recomanacions, com ara ser realista –ajustar la compra al que realment es vol cuinar–, revisar el rebost abans –mirar el que ja es té per no repetir productes i evitar el malbaratament alimentari–, controlar la despesa al moment –veure el total mentre s'afegeixen productes al carret permet ajustar el pressupost– o evitar oblits amb l'ús dels recordatoris automàtics –la plataforma guarda les eleccions habituals del client.