BARÇA
Esports 13/02/2014

El Barça supera els 100 milions de seguidors a les xarxes socials

El Barça guanya cada dia de mitjana més de 100.000 seguidors entre els 30 canals oficials repartits a Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Google+ i Tencent Weibo

Ara
2 min
El Barça ha arribat als 100 milions de seguidors a les xarxes socials

BarcelonaEl Barça ha anunciat que és la primera entitat esportiva del món que supera els 100 milions de seguidors a les xarxes socials. Segons informa el club, "una xifra resumeix la magnitud d’aquesta fita centenària: el Barça cada dia guanya més de 100.000 seguidors nous a les seves pàgines i comptes oficials en aquestes xarxes socials. El Barça és el club esportiu que té més seguidors a Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Tencent Weibo i YouTube, les principals xarxes socials de tot el món".

En el cas de Facebook, per exemple, la pàgina oficial del FC Barcelona està entre les 25 pàgines amb més fans de tot el món. Cal tenir en compte que fa unes setmanes va enfilar-se per sobre dels 50 milions de fans i va superar el Reial Madrid, el Manchester United i el Chelsea, respectivament.

Dídac Lee, directiu - Àrea Mèdia i Comunicació, responsable de Noves Tecnologies, assegura que aquests 100 milions de seguidors “és una xifra espectacular que ens demostra l’estima que hi ha pel nostre Club”. “El Barça és un fenomen global –ha afegit- i hem de tenir en compte que cada segon, donem la benvinguda a un nou seguidor del Barça a les xarxes socials del Club”. Fent paral·lelismes amb la població dels països de tot el món, Lee destaca que “el nombre de seguidors del FC Barcelona a les xarxes socials sumaria més habitants que el dotzè país més poblat del món (Filipines, amb 87 milions)”.

Les xarxes socials del Club i la gestió que se’n fa han estat reconegudes internacionalment amb el Social Star Awards que premia les institucions i personalitats més influents de cada sector en l’àmbit global.

Distribució dels 100 milions

En l’anàlisi de la distribució d’aquests més de 100 milions, es posa en relleu el domini de Facebook, que significa el 64,2% del total, a força distància de Twitter (22,3%). Però no només de Facebook i Twitter viu el Barça.La resta de xarxes també tenen el seu paper clau en aquesta milionària expansió: Google+ (7,7%), Tencent Weibo (3,2%), Instagram (1,5%) i YouTube (1,2%).

stats