BARÇA

'Le Monde', condemnat per vincular Barça i Madrid amb Eufemiano Fuentes

Els blancs percebran 300.000 euros perquè van recórrer la quantitat fixada inicialment, mentre que els blaugranes rebran 15.000 euros

El Tribunal Suprem ha condemnat el diari 'Le Monde' per vulneració de l'honor del Reial Madrid i el Barça. El rotatiu francès va vincular en un article les dues entitats esportives amb el metge esportiu Eufemiano Fuentes, condemnat en l'operació Port.

El metge esportiu va ser detingut en les operacions Port (2006) i Llebrer (2010) contra el dopatge, i el 2013 va ser condemnat a un any de presó i quatre d'inhabilitació per a la pràctica de la medicina esportiva en relació amb el segon procés. En un article, el diari el relacionava indegudament amb els clubs esmentats. Les indemnitzacions corresponents a cada un dels clubs per la vulneració de la seva bona imatge difereixen, ja que mentre que al Madrid li corresponen 300.000 euros, al Barça li pagaran només 15.000 euros. La diferència rau en el fet que el Barça va decidir no recórrer la quantitat fixada inicialment, cosa que sí que va fer el conjunt blanc.

L'Audiència Provincial de Madrid va fallar a favor dels clubs de futbol i 'Le Monde' va recórrer davant del Suprem, tribunal que va rebutjar el recurs del diari francès però no va entrar a valorar les quantitats fixades com a indemnització, per ser aquest un assumpte exclòs del recurs de cassació .

Més continguts de