Esports Bàsquet 01/10/2015

La campanya de micromecenatge de la Penya per salvar el bàsquet base entra en l'últim i decisiu mes

Ara
2 min

BarcelonaEl 3 de setembre la Penya va posar en marxa una campanya de micromecenatge amb l’objectiu d’aconseguir fons per protegir el seu model de club, basat en la formació i promoció de joves jugadors. En tan sols un mes, la campanya, xifra que representa el 20% dels 140.000 euros fixats pel club a l’inici de la campanya.

A falta d’un mes per concloure la iniciativa, ja hi han contribuït més de 400 mecenes de 15 països diferents, i la major part provenen de Catalunya i d’Espanya, seguits de lluny per Andorra, els Estats Units i el Regne Unit. De les recompenses que ofereix la campanya, la més sol·licitada és el 'pack' Olímpic, que per 70 euros inclou agraïment a la web, una samarreta de la campanya i dues entrades de Lliga Endesa per assistir a l’Olímpic, entre altres contraprestacions.

stats