RCD Espanyol
RCD Espanyol15/06/2022

L'enèsim remei de l'Espanyol per frenar la deserció a Cornellà-El Prat

El club blanc-i-blau potencia la captació de joves per tornar a omplir les grades de l'estadi

BarcelonaL’Espanyol segueix buscant fórmules per capgirar la deserció que viuen les grades de Cornellà-El Prat gairebé des de la seva inauguració, el 2009. El club blanc-i-blau ha presentat aquest dimecres la campanya d’abonaments per al curs 2022-23, amb tres grans eixos: el focus en la captació de públic infantil, la congelació de preus respecte als del 2019 (es mouen entre els 300 i els 1.300 euros) i la destinació d’un 5% del carnet de soci a causes socials infantils.

“Què penses quan veus un nen pel carrer amb la samarreta de l’Espanyol?” ha estat el lema escollit per al nou espot, que busca apel·lar al sentiment periquito dels més joves tot recordant-los els valors que representa el club: “Algú orgullós de ser com és, valent, que aprèn a viure amb la possibilitat real de la derrota, a suportar aquell qui es creu més i millor, que valora les petites alegries de la vida i aprèn a resistir, a competir, a tenir coratge i a aguantar el dolor, la decepció o la burla; aquell que aprèn que no tothom és igual, que entén que jugar és molt més important que guanyar o perdre: aquell que aprèn a ser diferent”. 

Cargando
No hay anuncios
Assistència mitjana i punts com a local a l'RCDE Stadium
Dades dels partits de Lliga, a falta de dues jornades de l'última temporada

“Em sembla encertat que el club intenti construir futur, cal aconseguir que el sentiment blanc-i-blau es reflecteixi en els joves”, ha explicat el reputat publicista periquito Toni Segarra, que per segon any consecutiu ha col·laborat amb altres experts en publicitat com César García, José María Piera i Gustavo Martínez per crear l’espot. Aglutinar més nens a l’estadi és un dels grans reptes del club. L’entitat espanyolista vol fer una inversió de futur per fidelitzar els més joves.

Cargando
No hay anuncios

Per tal de captar la seva atenció, l’Espanyol ofereix a partir d’ara la possibilitat que un soci o abonat infantil pugui aconseguir gratis un abonament per a qualsevol altre nen de 15 anys o menys, que només haurà de pagar el cost de ser soci (45 euros). És a dir, que amb el preu d’un carnet d’abonat infantil es pot generar un altre abonat infantil gratuïtament. A més, a final de temporada el club premiarà l’assistència d’aquells abonats de fins a 15 anys que hagin anat a tots els partits amb un xec regal de 50 euros per consumir a les botigues del club, a més d’una invitació a un esdeveniment privat. 

Aquesta campanya arriba poques setmanes després que Cornellà-El Prat registrés la pitjor assistència mitjana d’espectadors des de la seva inauguració: el curs 2021-22 es va tancar amb un global de 17.351 espectadors, si es tenen en compte els 19 partits de Lliga com a local, xifra que puja lleugerament fins als 17.709 si només es consideren els 15 partits on no hi va haver restriccions d’aforament pel covid. Qualsevol d’aquestes dues xifres és més baixa que la de la temporada amb menys espectadors a l’estadi, la 2017-18, quan l’RCDE Stadium va aglutinar 17.847 espectadors per partit.

Cargando
No hay anuncios