FUTBOL SOLIDARI
Esports03/06/2016

Unicef es vesteix de curt a la Ciutat Esportiva del Barça per recaptar diners per als infants

Julio Salinas ha apadrinat la tercera edició d'un programa solidari que ha permès a Privalia aportar més d'un milió d'euros per ajudar els més menuts

Ara

BarcelonaL'exfutbolista del Barça Julio Salinas ha apadrinat la tercera edició del 'Brands in action', una campanya per recollir diners a favor dels infants organitzada per Unicef i Privalia a les instal·lacions del Barça, aprofitant l'estreta relació que hi ha entre Unicef i el conjunt blaugrana des del 2006. Precisament, aquest setembre es compleix una dècada d'aliança.

Joan Laporta va col·locar Unicef a la samarreta del Barça i Josep Maria Bartomeu, després de ressituar el logotip a l'esquena de l'equipació per donar cabuda a un patrocinador comercial com Qatar Airways l'any 2010 –amb Sandro Rosell de president–, va millorar la donació econòmica, passant d'1,5 milions a 2 milions. Amb el lema 'Cada gol compta' s'han recollit 20.000 euros que han permès que la col·laboració entre Privalia i Unicef hagi superat el milió d'euros des del 2012, uns diners que han anat destinats íntegrament a programes per a l'educació dels infants.

Cargando
No hay anuncios

Més de 150 persones vingudes de diferents punts d'Europa s'han sumat a l'esdeveniment celebrat als camps d'entrenament del Barça, que també ha cedit un espai al Camp Nou per fer una subhasta solidària d'articles donats per diferents esportistes.