publicitat

Competència multa Atresmedia per fer publicitat encoberta

La sanció arriba gairebé als 400.000 euros

Entre la Coca-Cola i la Pepsi-Cola

El CAC alerta de la gran quantitat d’anuncis encoberts a TikTok

Un informe de l'organisme indica que el 93,8% dels continguts publicitaris no estan senyalitzats

Els anunciants exigeixen més control dels seus anuncis a les xarxes socials

Volen evitar aparèixer al costat de missatges que inciten a l'odi 

Per què busca el Jacq’s?

La publicitat, pedra a la sabata de TV3

El canal públic veu com, any rere any, perd facturació d’una línia de negoci que va representar 154 milions d’euros el 2005 i només 51 milions l’any passat

La república independent sense fi

Aprendre a estimar la tònica

El Govern llança una nova campanya turística amb l'objectiu de salvar 90.000 llocs de treball del sector

La campanya està adreçada a visitants espanyols i dels principals mercats europeus

Treure profit de les pitjors circumstàncies

Les nostres misèries i necessitats com a societat queden reflectides en els anuncis

Polèmica pel fitxatge de l'exassessor creatiu de Carmena a l'Ajuntament de Barcelona

JxCat demana explicacions a Colau per pagar una campanya i després contractar Ignacio Martínez Padilla

Les martingales de 'MasterChef'

A 'MasterChef' hi vam veure dilluns inclusions publicitàries descarades i no és la primera vegada

Alerten que prohibir la publicitat d'apostes "fa perillar" els diaris esportius

L'Asociación de Medios de Información critica la mesura aprovada pel consell de ministres

La televisió perd el tron de la publicitat

Per primer cop a Espanya, internet és el destinatari preferit dels anuncis amb 2.296 milions d’inversió

Google és insaciable

Els croquis de les mucositats

1/1: L'anunci

És un bon client, la Marca Espanya? Té un bon producte?

El 'youtuber' que més diners ha guanyat el 2019 és un nen de vuit anys

Té 23 milions de subscriptors i al seu canal penja vídeos sobre joguines i experiments casolans

Encara no ens ha tocat la loteria

És obvi que el feminisme ven. I que duri

Quan els anunciants diuen prou

La retirada de publicitat, com amb ‘Gran Hermano’, és una pràctica amb tradició però d’efectivitat irregular

El "Sí, vull" entre pollastre fregit

Bancs i empreses omplen de regals una parella a Sud-àfrica per l’insòlit lloc en què es van declarar

‘Viva la vulva’ guanya el Grand Prix dels ADCE

L’espot televisiu britànic de compreses homenatja aquesta part del cos femení

Ser representant d’‘influencers’ ja és una professió

Aquestes agències van néixer el 2012 i proliferen fent d’intermediàries entre empreses i les estrelles d’internet i ideant campanyes digitals

George Clooney es passeja en ruc per Navalcarnero

L'actor ha voltat pel centre del poble acompanyat per l'actriu Brie Larson

Ariana Grande demanda una firma de moda que va fitxar una model que se li assembla

L'artista els demana 10 milions de dòlars per haver volgut aprofitar-se de la seva influència

El CAC publica deu consells contra la publicitat sexista

Recomana actualitzar els rols de gènere i no identificar un producte només amb homes o amb dones

Informació i propaganda

Darrerament el nou patró és el de la publicitat “amb causa”

El nou anunci d'Estrella Damm dona veu als activistes mediambientals

La segona part de la campanya d'estiu mostra diferents iniciatives per salvar el Mediterrani 

El nou anunci d'estiu d'Estrella Damm, amb missatge mediambiental

L'espot de la popular campanya Mediterràniament està protagonitzat per la ballarina canadenca Claire Friesen

< Anterior | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Següent >

EDICIÓ PAPER 23/10/2020

Consultar aquesta edició en PDF