publicitat

El CAC publica deu consells contra la publicitat sexista

Recomana actualitzar els rols de gènere i no identificar un producte només amb homes o amb dones

Informació i propaganda

Darrerament el nou patró és el de la publicitat “amb causa”

El nou anunci d'Estrella Damm dona veu als activistes mediambientals

La segona part de la campanya d'estiu mostra diferents iniciatives per salvar el Mediterrani 

El nou anunci d'estiu d'Estrella Damm, amb missatge mediambiental

L'espot de la popular campanya Mediterràniament està protagonitzat per la ballarina canadenca Claire Friesen

Kylie Jenner, acusada de promocionar un producte cosmètic que no funciona

Un vídeo gravat per ella mateixa l'ha deixat en evidència davant dels seus 137 milions de seguidors

'La que se avecina', investigada per fer publicitat encoberta de joguines sexuals

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha obert un expedient contra Mediaset

La televisió continua sent la reina de la publicitat

La petita pantalla es resisteix a ser desbancada del liderat enfront de les xarxes. Internet ofereix dades als anunciants, i la tele ja té un remei per competir-hi: les ‘smart TV’

El Banc d'Espanya detecta quasi dos anuncis bancaris enganyosos al dia

El regulador financer envia 160 notificacions per publicitat incorrecta el primer trimestre del 2019

Els anuncis vistos amb ulleres liles

Neus G. Parrot, creativa de publicitat, ha engegat amb dues companyes més l’observatori de publicitat i guia Piensa Sex. Aquí comenta el grau de masclisme d’una desena de campanyes

Neus G. Parrot: “La publicitat veu un filó en el feminisme”

Neus G. Parrot va deixar l’agència de publicitat on treballava amb la satisfacció d’acabar amb una campanya no sexista

Polèmica a la Xina per un anunci de Zara amb una model amb pigues

Acusen l’empresa de denigrar els cànons de bellesa del país

Així ens prenen el pèl els anuncis de menjar

Oli de motor o escuma d'afaitar són alguns dels trucs que els publicitaris utilitzen per seduir-nos

TV3 confia en les plataformes per pal·liar el descens de la publicitat

El 2018 els ingressos publicitaris van disminuir en dos milions d’euros respecte a l’any anterior

El perfil: Jordi Rosàs

Conseller delegat i fundador de &Rosàs

Allau de crítiques a Gillette per un anunci contra els comportaments masculins més tòxics

L'espot, que es posiciona a favor del #MeToo, acumula milers de vots negatius a YouTube

Elton John cobra 5,5 M€ per anunciar la teva empresa... i et surt a compte!

Incloure un famós en una campanya publicitària surt molt car, però permet a la companyia diferenciar-se

Julia Roberts o Chris Hemsworth són el motiu pel qual pagues 120 euros per un perfum (en lloc de 20)

La publicitat i els intents fallits encareixen el producte estrella de les festes de Nadal

El Regne Unit prohibeix la publicitat que reforci els estereotips de gènere

La nova norma, resultat d’una protesta popular contra un anunci sexista, entrarà en vigor al juny

Freixenet prescindeix de les seves mítiques bombolles en l'anunci d'aquest Nadal

L'empresa, en què ha entrat Henkell com a accionista, també prescindeix enguany dels famosos

Quantcast: ¿la guineu al galliner de les nostres dades?

L’empresa que configura el formulari de privacitat de les nostres dades quan naveguem ha sigut denunciada per violar la llei de protecció de dades

Un curt de Greenpeace sobre l'extinció dels orangutans, prohibit a la televisió britànica per ser massa polític

La cadena d'aliments congelats Iceland el volia emetre com a anunci de la campanya de Nadal

L’Estat vol regular els anuncis d’apostes com els del tabac

En només cinc anys les empreses de joc per internet han triplicat tant la despesa en publicitat i promoció com el nombre de jugadors

Menys anuncis d’apostes durant les retransmissions esportives al Regne Unit

Iniciativa pionera de la cadena britànica Sky, que en reduirà el nombre des de la Premier 2019-20

Suècia titlla de "masclista" una de les imatges més populars de l'any

La foto "objectifica" les dones i dona una imatge "estereotipada" dels homes, segons un observatori suec

“¿En què estava pensant Nike?”

L’empresa encén les xarxes i els experts amb l’anunci que reivindica el jugador de la NFL Colin Kaepernick, a l’atur per agenollar-se amb l’himne dels EUA

"Amb C de constructor, amb C de cuinera", la publicitat de Carrefour Argentina que ha encès les xarxes

La cadena es disculpa, assegura que ha sigut un error i que no representa els valors de l'empresa

< Anterior | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Següent >

EDICIÓ PAPER 14/08/2019

Consultar aquesta edició en PDF