publicitat

Google és insaciable

Els croquis de les mucositats

1/1: L'anunci

És un bon client, la Marca Espanya? Té un bon producte?

El 'youtuber' que més diners ha guanyat el 2019 és un nen de vuit anys

Té 23 milions de subscriptors i al seu canal penja vídeos sobre joguines i experiments casolans

Encara no ens ha tocat la loteria

És obvi que el feminisme ven. I que duri

Quan els anunciants diuen prou

La retirada de publicitat, com amb ‘Gran Hermano’, és una pràctica amb tradició però d’efectivitat irregular

El "Sí, vull" entre pollastre fregit

Bancs i empreses omplen de regals una parella a Sud-àfrica per l’insòlit lloc en què es van declarar

‘Viva la vulva’ guanya el Grand Prix dels ADCE

L’espot televisiu britànic de compreses homenatja aquesta part del cos femení

Ser representant d’‘influencers’ ja és una professió

Aquestes agències van néixer el 2012 i proliferen fent d’intermediàries entre empreses i les estrelles d’internet i ideant campanyes digitals

George Clooney es passeja en ruc per Navalcarnero

L'actor ha voltat pel centre del poble acompanyat per l'actriu Brie Larson

Ariana Grande demanda una firma de moda que va fitxar una model que se li assembla

L'artista els demana 10 milions de dòlars per haver volgut aprofitar-se de la seva influència

El CAC publica deu consells contra la publicitat sexista

Recomana actualitzar els rols de gènere i no identificar un producte només amb homes o amb dones

Informació i propaganda

Darrerament el nou patró és el de la publicitat “amb causa”

El nou anunci d'Estrella Damm dona veu als activistes mediambientals

La segona part de la campanya d'estiu mostra diferents iniciatives per salvar el Mediterrani 

El nou anunci d'estiu d'Estrella Damm, amb missatge mediambiental

L'espot de la popular campanya Mediterràniament està protagonitzat per la ballarina canadenca Claire Friesen

Kylie Jenner, acusada de promocionar un producte cosmètic que no funciona

Un vídeo gravat per ella mateixa l'ha deixat en evidència davant dels seus 137 milions de seguidors

'La que se avecina', investigada per fer publicitat encoberta de joguines sexuals

La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència ha obert un expedient contra Mediaset

La televisió continua sent la reina de la publicitat

La petita pantalla es resisteix a ser desbancada del liderat enfront de les xarxes. Internet ofereix dades als anunciants, i la tele ja té un remei per competir-hi: les ‘smart TV’

El Banc d'Espanya detecta quasi dos anuncis bancaris enganyosos al dia

El regulador financer envia 160 notificacions per publicitat incorrecta el primer trimestre del 2019

Neus G. Parrot: “La publicitat veu un filó en el feminisme”

Neus G. Parrot va deixar l’agència de publicitat on treballava amb la satisfacció d’acabar amb una campanya no sexista

Els anuncis vistos amb ulleres liles

Neus G. Parrot, creativa de publicitat, ha engegat amb dues companyes més l’observatori de publicitat i guia Piensa Sex. Aquí comenta el grau de masclisme d’una desena de campanyes

Polèmica a la Xina per un anunci de Zara amb una model amb pigues

Acusen l’empresa de denigrar els cànons de bellesa del país

Així ens prenen el pèl els anuncis de menjar

Oli de motor o escuma d'afaitar són alguns dels trucs que els publicitaris utilitzen per seduir-nos

TV3 confia en les plataformes per pal·liar el descens de la publicitat

El 2018 els ingressos publicitaris van disminuir en dos milions d’euros respecte a l’any anterior

El perfil: Jordi Rosàs

Conseller delegat i fundador de &Rosàs

Allau de crítiques a Gillette per un anunci contra els comportaments masculins més tòxics

L'espot, que es posiciona a favor del #MeToo, acumula milers de vots negatius a YouTube

Elton John cobra 5,5 M€ per anunciar la teva empresa... i et surt a compte!

Incloure un famós en una campanya publicitària surt molt car, però permet a la companyia diferenciar-se

< Anterior | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Següent >

EDICIÓ PAPER 27/01/2020

Consultar aquesta edició en PDF