Nicki Nicole, parella de Lamine Yamal: "Haig d'aprendre català"
La cantant argentina ha estat una de les principals convidades a la presentació de la nova línia Studio de Desigual
BarcelonaCom una autèntica estrella i gairebé ja com una catalana d’adopció, l’argentina Nicki Nicole ha passat fugaç pel photocall de Desigual, que aquest dimecres ha presentat la nova línia Studio a la Nau de Turbines de les Tres Xemeneies. Era el primer acte públic de la cantant a Barcelona després que s’hagi fet oficial la seva relació amb el futbolista del Barça Lamine Yamal i potser per evitar-se preguntes incòmodes ha optat per posar davant dels fotògrafs però esquivar les preguntes dels mitjans. Malgrat tot, ha fet gala de la seva simpatia i ha assegurat que li encanta Barcelona. "Haig d’aprendre català", ha dit mentre marxava corrent de la catifa. Poc després, i ja allunyada de les càmeres, quan Juliana Canet, del programa Que no surti d’aquí, l'ha interceptat per sorpresa, l’argentina preguntava "t’estimo vol dir te amo?". Una paraula, estimar, que li pot haver ensenyat la seva actual parella, però també la seva amiga i companya de professió Aitana, amb qui va fer col·laboració a Formentera.
Nicki Nicole, que anava amb un vestit ajustat amb un estampat que recordava cartells de publicitat en blanc i negre, era la més esperada de l’acte, però no ha estat l’únic rostre internacional que s’ha apropat fins a Les Tres Xemeneies. Entre les més destacades hi havia Paris Jackson, filla del Rei del Pop, que fa anys que manté una estreta relació amb la firma catalana. L'allau de mitjans que volien parlar-hi ha atabalat la nord-americana, que després d'atendre uns quants periodistes ha decidit fer-se fonedissa i no donar més declaracions.
María Pombo es referma en la seva opinió sobre la lectura
Una altra de les convidades que més expectativa ha generat ha sigut la influencer María Pombo, que tot just fa una setmana era centre d'atenció per unes polèmiques declaracions en què va afirmar que les persones que llegeixen no són millors que les que no ho fan. Encara recuperant-se de la polèmica, la madrilenya, embarassada del seu tercer fill, ha assegurat que alguns dels missatges que ha rebut l'han fet refermar la seva opinió. "Reafirmo el meu missatge: no penso que les persones que llegeixin siguin millors persones. Aquests dies he rebut alguns missatges de persones que es creuen millor que jo que em deien que tant de bo avortés simplement perquè no llegeixo", ha explicat alarmada.
Miranda Makaroff, una altra col·laboradora habitual de Desigual, també ha assistit a la desfilada. Just abans de descobrir la nova col·lecció, la filla de la dissenyadora Lydia Delgado i del cantant Sergio Makaroff admetia la il·lusió amb què viu l’embaràs d’Úrsula Corberó, una de les seves millors amigues. "Jo ho sabia i, a més, des de feia temps, des de fa uns mesos. Però no li havia dit a ningú, ni al meu nòvio. Soc bona amiga i si em diuen que no ho digui a ningú, callo totalment. Portar un fill al món és molt fort i crec que ella fa molt temps que estava molt il·lusionada amb aquesta idea", ha dit Makaroff.
Una altra de les famoses que ha passat per la catifa de Desigual ha estat Laura Escanes, que el 9 d'octubre estrena una nova temporada de La travessa, el reality d'aventura del 3Cat. No és l'únic projecte que té en cartera amb la televisió pública catalana, ja que aquest any tornarà a fer parella amb Miki Núñez a les campanades de Cap d'Any. "És una nit tan especial que totes les crítiques que hi pugui haver no són res", ha assegurat. Escanes també ha compartit que una de les coses que l'ha sorprès de la seva feina com a presentadora d'un reality és la dificultat per separar l'aspecte personal del professional. "Encara que estigui presentant, deixo anar la meva part més emotiva, m'emociono i em poso a plorar. No tinc cap problema a mostrar-ho. Jo em pensava que sabria marcar una línia i se m'ha fet més difícil del que em pensava", ha admès.
Més enllà d'influencers, cantants i actrius, el photocall de Desigual ha servit també per fer un primer tast de les propostes de la marca catalana. Moda texana, referències marines, lluentons i bosses de mà de línies rectes han estat algunes de les tendències més vistes.