Ocurrències

L'última ocurrència d'Elon Musk es diu Cabell Cremat

L'home més ric del món ironitza i diu que aquest nou perfum que acaba de llançar li pot servir per comprar Twitter

2 min
Elon Musk en una imatge compartida per ell a Instagram

BarcelonaL'empresari multimilionari Elon Musk acaba de llançar un perfum anomenat Burnt Hair –Cabell Cremat, en català– i, fent broma sobre aquesta qüestió, ha demanat als seus seguidors comprar el producte per ajudar-lo a adquirir la xarxa social Twitter. Musk, que és l'home més ric del món, va escriure una sèrie de missatges irònics al seu compte de Twitter preguntant-se per què no se li havia acudit abans la idea i va revelar que ja ha venut 10.000 flascons del perfum per valor d'un milió de dòlars.

"Sisplau, comprin el meu perfum perquè pugui comprar Twitter", va continuar el conseller delegat de Tesla, que ha canviat la seva bio a la plataforma per "Venedor de perfums" i ha penjat un enllaç al producte, venut per 100 dòlars a la seva botiga digital. El suggeriment de fer servir el perfum per finançar la compra de Twitter arriba quan alguns mitjans econòmics assenyalen que l'operació, pactada per 44.000 milions de dòlars, li podria costar més del previst per les pujades dels tipus d'interès. Fa una setmana, Musk va accedir a comprar Twitter altre cop després de mesos de desavinences, però la Justícia el va instar a tancar la transacció abans del 28 d'octubre per evitar el judici impulsat per l'empresa contra ell per forçar-lo a fer-ho.

El polèmic empresari ja ha aprofitat la seva popularitat –més de 108 milions de seguidors a Twitter– per vendre altres productes singulars i poc relacionats amb el seu perfil públic –de vegades basats en ocurrències o bromes–, com uns pantalons curts de setí vermell, taules de surf o tequila. La seva botiga digital, allotjada a la pàgina web de la seva empresa, The Boring Company, té un apartat dedicat a un fals llançaflames del qual va vendre 20.000 unitats i que apareix promocionat en clau d'humor, igual que el nou perfum. Burnt Hair, que segons la web es començarà a enviar als compradors el primer trimestre del 2023, és descrit com "l'essència d'un desig repugnant" i amb lemes com "'Destaqui entre la multitud! Faci que es fixin en vostè quan vagi per l'aeroport".

stats