Antena 3 emetrà en obert 'Big little lies'

La cadena estrenarà demà la primera temporada de la sèrie de Nicole Kidman i Reese Witherspoon

Ara
02/07/2019

BarcelonaAntena 3 ha anunciat que ha arribat a un acord amb la HBO per poder emetre en obert 'Big little lies', un dels grans èxits de la plataforma. La cadena d'Atresmedia estrenarà demà en horari de 'prime time' la primera temporada de la ficció de Nicole Kidman i Reese Witherspoon, mentre que, en paral·lel, la HBO emet setmanalment la segona temporada.

Inscriu-te a la newsletter SèriesTotes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Creada per David E. Kelly i basada en la novel·la homònima de Liane Moriarty, la sèrie explica la història de tres dones –la Celeste (Nicole Kidman), la Madeline (Reese Whiterspoon) i la Jane (Shailene Woodley)– que viuen a la localitat californiana de Monterey i coincideixen a l'escola dels seus fills. Les seves vides aparentment perfectes faran un gir i acabaran involucrades en un assassinat que té lloc durant una festa benèfica. El repartiment de la sèrie es completa amb Laura Dern, Zoey Kravitz, Alexander Skarsgård i Adam Scott.

Cargando
No hay anuncios

'Big little lies' és una de les joies de la HBO. De fet, la ficció va començar com una minisèrie, però arran del seu èxit entre el públic i els premis que ha rebut –es va endur set premis Emmy en l'última edició– es va decidir allargar-la fins a convertir-la en una sèrie.

Cargando
No hay anuncios

No és la primera vegada que Antena 3 aposta per la ficció internacional. L'estiu passat la cadena privada va emetre en obert la primera temporada d'un altre dels fenòmens seriòfils del moment, 'The handmaid's tale', ficció de Hulu que aquí es pot veure a la HBO.