El periodista Ferran Aguiló, nomenat nou director de l’ARA Balears

El periodista Ferran Aguiló, nomenat nou director de l’ARA Balears
1 min

El periodista Ferran Aguiló serà el nou director de l’ARA Balears en substitució de Cristina Ros, a qui l’empresa editora del diari ha encarregat la tasca de coordinar la constitució del consell editorial i també de presidir-lo. Aguiló és professor, ha fundat i dirigit l’editorial Documenta Balear i va ser el director executiu de la Gran Enciclopèdia de Mallorca, una obra que recull de manera extensa el més destacat de la societat balear. Des del 1990 és el guionista de la vinyeta Vuits i Nous a Última hora, diari del qual ha sigut articulista, com també ho ha sigut del Diari de Balears. Ha participat com a opinador en diversos programes de televisió i ràdio.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El consell assessor de l’ARA Balears, presidit per Joan Serra, va acordar aquests canvis organitzatius “per donar continuïtat al projecte editorial” que els uneix “i amb l’objectiu de mantenir els paràmetres de qualitat i de solvència” de les seves edicions en paper i web”, va explicar el seu president.

L’ARA Balears ha esdevingut en menys de tres anys un mitjà de referència a les Balears gràcies a l’edició digital i a la completa oferta informativa i d’anàlisi de les edicions de paper de dissabte i diumenge. Segons les dades de l’estudi fet per l’empresa Regio Plus, l’ARA Balears és el diari en paper i digital que a Mallorca té el perfil de lector més jove. Els lectors del diari de paper tenen una mitjana d’edat de 43,6 anys, mentre que la dels lectors de la resta de diaris de l’illa és de 46,6 anys ( Última Hora ), 48,2 anys ( Diario de Mallorca ) i 51,6 anys ( El Mundo ).

stats