La tele que ens espera: 'Españoles en Polonia'

Criar fills sense que mai portin bolquers, aprendre a ballar Zumba o el desenllaç de 'The following' són alguns dels continguts televisius del dia

Joan Callarissa
25/06/2013

BarcelonaUn cop d'ull a la programació d'avui:

  • TVE s'interessa a través del seu programa 'Españoles en el mundo' [La 1 / 23:30 hores] per la vida i el turisme a Polònia. Concretament, a Varsòvia. La considera "una ciutat pròspera, moderna, plena de gratacels i amb un casc històric que és patrimoni de la Humanitat". Amb sis guies espanyols, recorreran la capital, que mostrarà les empremtes de la II Guerra Mundial, els símbols del Comunisme, la passió pel futbol i l'amor que professen al seu compositor més famós: Frédéric Chopin. La pública espanyola mostrarà al programa anterior, 'Comando actualidad' [22:30 hores], quines maneres s'inventen els ciutadans de l'Estat per aconseguir finançament per als seus nous projectes, ara que els bancs –els rescatats i els no rescatats– no deixen fluir el crèdit com feien anys enrere.
  • TV3 tindrà un matí animat gràcies a la segona part d''Els matins' [TV3 / 8:00 hores]. A la part final del programa ballaran Zumba amb un professional d'aquesta modalitat de ball pensada per entrenar-se al mateix temps que gaudir del ball. També parlaran d'una nova modalitat de criar als nens petits. Ensenyar-los a anar al lavabo des que són petits. És a dir, que en cap moment arribin a portar bolquers. A la nit, l''APM?' mostrarà les peripècies de l'Homo APM? pel Sònar. Imperdible!
  • LaSexta tanca temporada de 'The following' [LaSexta / 22:30 hores]. La cadena que va fundar Jaume Roures estrena els tres episodis finals de la primera temporada. A 'Havenport', Roderick pren una decisió "arriscada", a 'The end is near' s'explica "el pla de fugida de Joe" i, en el capítol final, "viurem un duel entre el bé i el mal".