BarcelonaTelecinco estrena aquesta nit Hermanos, la seva nova aposta de ficció. Malgrat que no estava previst que entrés a la graella del nou curs de la cadena fins demà, Mediaset ha optat per avançar la seva estrena un dia i fer-la competir amb Vive cantando, la sèrie que tan bons resultats està portant a Antena 3 i que va iniciar la segona temporada a la cadena el 2 de setembre.
Hermanos està plantejada com una minisèrie de sis capítols i està protagonitzada per María Valverde, Álvaro Cervantes i Antonio Velázquez. La trama se centra en les aspiracions, somnis i lluites de tres personatges: dos germans i una noia, de la qual tots dos estan enamorats. Tots tres junts lluitaran per canviar el món en què viuen i per poder realitzar-se professionalment. L’eix argumental de la ficció els mantindrà immersos en els esdeveniments socioeconòmics que han marcat l’evolució de l’Espanya dels últims vint anys.
L’avançament de l’estrena d’ Hermanos suposa el trasllat del programa Pequeños gigantes. El concurs de talents infantils que presenta Jesús Vázquez i que es va estrenar dimarts passat passarà a emetre’s ara en el prime time dels dimecres. En la primera nit d’emissió, Pequeños gigantes va arribar als 463.000 espectadors i a un 21,1% de quota de pantalla a Catalunya, de manera que es va convertir en el líder indiscutible de la franja nocturna. En el conjunt de l’Estat, també va batre rècords en arribar als 3.312.000 espectadors i doblar l’audiència de Vive cantando. A partir d’aquesta setmana, però, haurà d’enfrontar-se amb Broadchurch, la sèrie britànica que estrena demà Antena 3 després de guardar-la al calaix durant més d’un any.