'Veterinaris', el més vist de la nit de dijous tot i el Madrid
El primer capítol de la sèrie d'animalons va arribar als 406.000 espectadors, mentre que el partit del trofeu Santiago Bernabéu es va quedar en 268.000
BarcelonaLa reposició de 'Veterinaris' va ser el programa més vist de la nit −i el segon de la jornada, després del 'Telenotícies migdia'− amb 406.000 espectadors i un 'share' del 18,2%. Superava d'aquesta manera per un marge còmode el partit de futbol que emetia Antena 3 entre el Reial Madrid i l'Al-Sadd: el trofeu Santiago Bernabéu es va quedar a Catalunya en 268.000 seguidors. Sí que hi va haver un desplaçament gran, però, de TV3 a Antena 3 quan va començar el partit: el segon capítol de 'Veterinaris', que coincidia amb el matx, va baixar fins als 253.000 televidents −i, per tant, a aquella hora el partit va ser líder d'audiència−. De totes maneres, la cadena més vista del dia no va ser cap d'aquestes dues, sinó Telecinco −això, a Catalunya, perquè el futbol sí que va garantir la primera plaça a Antena 3 al conjunt de l'estat.
Més avall del rànquing català hi ha també 'Mentes criminales', de Cuatro, que va assolir una meritòria audiència de 260.000 espectadors. El programa més seguit de Telecinco, a banda del seu informatiu migdia, va ser 'Sálvame': les quatre hores de programa van tenir una audiència mitjana de 190.000 seguidors.
El rànquing de cadenes més vistes queda de la següent manera:
- Telecinco (11,6%)
- TV3 (11,2%)
- Antena 3 (10,5%)
- La 1 (6,8%)
- Cuatro (6,4%)
- La Sexta (5,5%)
- Divinity (2,5%)
- FdF (2,5%)
- Xplora (2,5%)
- Nova (2,3%)
I l'acumulat del mes d'agost:
- TV3 (11,6%)
- Antena 3 (10,1%)
- Telecinco (9,5%)
- La 1 (6,4%)