Moda

Les tres col·laboracions (de marques amb artistes) més en tendència actualment

Cantants, 'influencers' i pintors són els aliats de grans firmes de moda per donar una volta de cargol a les seves col·leccions i arribar a públics que fins ara els resultaven complicats

Un dels models que ha creat A$AP Rocky mab Ray-Ban
J.C.
27/07/2025
2 min

BarcelonaLes barreges estilístiques que es produeixen quan una firma de moda presta la seva infraestructura i savoir faire al talent d'algun artista no sempre són garantia d'èxit. Moltes vegades en sorgeixen estranys ornitorrincs que no tenen ni cap ni peus i que queda clar que acabaran venent-se amb un descompte del 70% a les rebaixes. No obstant això, els darrers temps, n'han sorgit algunes que portaran cua i que, ben segur, acabaran en reedicions o en noves joint ventures entre aquestes marques i els artistes.

Ray-Ban i A$AP Rocky

El raper nord-americà s'ha atrevit a reformular les clàssiques ulleres Wayfarer de la firma Ray-Ban i ho ha encertat. D'algun temps ençà, la versió inflada-amb-un-inflador de bosses, sabatilles i, fins i tot, d'algunes peces de vestir ha triomfat com la Coca-Cola. No obstant això, encara ningú havia aplicat aquesta aparença a unes ulleres. O, almenys, a unes de tan icòniques. A$AP Rocky ho ha fet i ha triomfat. Les va presentar en la darrera Setmana de la Moda de París al costat d'altres siluetes de la marca. Tot apunta que això no és tot el que faran junts aquests dos noms propis tan coneguts arreu del món.

Pull&Bear i Henri Matisse

Pull&Bear ha llançat una col·lecció càpsula que neix d'una trobada entre la moda i l'art que s'emmarca a l'estiu. La línia persegueix explorar l’univers d'Henri Matisse i reinterpretar el seu llenguatge visual des d’una mirada contemporània connectant la llibertat creativa de l’artista amb l’estètica vibrant de la Mediterrània. La campanya, fotografiada a Niça, afegeix autenticitat i caràcter mediterrani a una proposta que celebra l’art en moviment. La firma fa possible amb aquest llançament que les imatges del mític pintor francès que tots tenim gravades a la retina puguin acompanyar-nos en el nostre dia a dia de manera relaxada.

Una de les peces de la col·lecció de Pull&Bear i Matisse.

H&M i Mia Regan

Mia Regan és una influencer britànica que va agafar molta fama a escala internacional arran de la seva relació amb Romeo Beckham, fill de David i Victoria Beckham. Amb 22 anys, aquesta model de professió ha codissenyat amb l'equip d'H&M una col·lecció que s'aparta de la línia tan atrevida, sexualitzada i òbvia dels darrers temps de la gent de la seva generació per buscar un equilibri entre tons neutres i atemporals i la frescor dels patrons i siluetes de la generació Z. Amb aquest punt de partida, Regan i la firma sueca han llançat una línia que fa olor d'estiu però que és exportable a altres èpoques de l'any. Amb gairebé 600.000 seguidors a Instagram, Regan debuta en el disseny en majúscules amb una col·lecció que de segur li obrirà noves portes en el futur.

Mia Regan amb un vestit de la seva col·lecció
stats