Sí: Pere Navarro, Mauricio Pochettino. No: Kim Jong-un, Benjamin Netanyahu

Inscriu-te a la newsletter PensemLes opinions que et fan pensar, t’agradin o no
Inscriu-t’hi

Pere Navarro

Cargando
No hay anuncios

El primer secretari del PSC vol reobrir la negociació amb el PSOE sobre el paper que els socialistes catalans han de tenir al Congres. És un debat necessari i el que li van demanar els militants.

Cargando
No hay anuncios

Mauricio Pochettino

Malgrat els dubtes i entrebancs, l'entrenador de l'Espanyol està aconseguint, a cinc partits del final de la Lliga, situar el seu equip en zona europea i això és tot un èxit per als blanc-i-blaus.

Cargando
No hay anuncios

No

Kim Jong-un

Cargando
No hay anuncios

El nou líder nord-coreà va fer ahir el seu primer discurs públic davant el poble i el guió no va canviar gaire respecte al seu pare. L'aposta militarista d'aquesta dictadura cada cop més aïllada és la mateixa.

No

Cargando
No hay anuncios

Benjamin Netanyahu

El primer ministre israelià va ordenar ahir que s'impedís entrar a l'aeroport de Ben Gurion a centenars de pacifistes propalestins d'arreu del món. La majoria van ser deportats.