La legislatura catalana
Junts dubta del futur de la legislatura i retreu a Illa que "l'única responsabilitat" de no tenir pressupostos és seva
1 min
El president del grup parlamentari de Junts, Albert Batet, ha assegurat en la sessió de control que dubta com pot "tirar endavant la legislatura" el president, Salvador Illa, "sense estabilitat" i "sense pressupostos". "L'única responsabilitat que no hagin presentat pressupostos és seva", ha reblat.
Illa ha respost que és un "govern en minoria, però que compleix acords d'investidura i que està obert a acords". I ha avisat Junts: "Podria haver-hi gent que vostè se n'alegra que no hi hagi pressupostos".
Batet ha afirmat que si s'han salvat inversions milionàries com ara de Repsol és "conseqüència directa" de la política de Junts al Congrés d'"aguantar la posició", com ara en l'impost a les energètiques, mentre que Illa optava pel "silenci".