SALÓ INTERNACIONAL DE TURISME
Societat 08/04/2015

El B-Travel espera 27.000 visitants amb el turisme d’emocions

Selena Soro
2 min
La directora general de Turisme de Catalunya, Marian Muro, ahir a Fira de Barcelona.

BarcelonaEl Saló Internacional de Turisme de Catalunya arriba el 17 d’abril a la 24a edició amb un canvi radical en l’oferta. A més de doblar el pressupost, la fira es dirà ara B-Travel, i segons la seva directora, Marta Serra, evoluciona cap a un model en què el viatger “és el principal protagonista” i s’adapta així a un perfil que busca la màxima personalització. L’organització espera superar els 27.000 visitants de l’any passat.

“Es tracta de promocionar el turisme des de la demanda, i no des de l’oferta”, va reflexionar ahir la directora general de Turisme de Catalunya, Marian Muro, en un dinar amb els mitjans en què es va presentar la nova edició. Muro va assenyalar que en la nova fira es vol destacar “que no és tan important el territori sinó el que s’hi fa”. Segons Serra, els viatgers demanen noves experiències, “basades sobretot en les emocions”. “No és tan important el que hem vist com el que ens han fet sentir”, va recalcar Muro. La generació millennial (els nascuts entre el 1985 i el 1994) és, segons la directora general de Turisme, un dels perfils que més es decanta per aquesta creixent personalització.

Per respondre a aquestes noves motivacions, B-Travel dividirà el seu camp d’acció en cinc grans tendències temàtiques: B-Happy (per a viatges familiars, entre amics, en parella, etc.), B-Culture (amb propostes relacionades amb l’art i la cultura), B-Special (el nou luxe, les compres i la descoberta de la cultura local), B-Adventure (per als amants de l’esport i l’aventura) i B-Delicious (engloba les rutes eno-gastronòmiques)

Descomptes a la web

El nou B-Travel obrirà les portes a Fira de Barcelona el divendres 17 d’abril i hi serà fins al dia 19. El preu d’entrada serà de 10 euros, tot i que es poden aconseguir descomptes de fins al 50% a la web.

stats