Educació
Educació proposa als sindicats negociar sobre compensar les colònies, revisar complements i reduir ràtios
1 min
El departament d'Educació ha enviat una primera proposta als sindicats amb mesures a debatre en el marc de les reivindicacions docents. Segons apunta l'ACN, entre les propostes hi ha compensacions per la pernoctació durant les colònies, la revisió dels complements i estudiar una reducció de ràtios.
La proposta arriba després de la manifestació del passat 15 de novembre en què 30.000 professionals es van manifestar al centre de Barcelona per reclamar millores laborals i del sistema educatiu.
Els sindicats van rebre la proposta divendres passat i estan cridats a començar a parlar sobre aquestes propostes la setmana vinent.