Publicitat
Publicitat

Girona instal·la més llums per incentivar les vendes

Els carrers de Girona lluiran aquest Nadal més decoració nadalenca que en anys anteriors amb l'objectiu d'incentivar les vendes. L'Ajuntament de Girona invertirà gairebé 200.000 euros en la campanya de Nadal per convertir la ciutat en un pol d'atracció comercial i turística per a aquestes festes i ajudar els comerços a combatre la crisi. Amb la il·luminació de prop d'una quarantena de carrers de la ciutat i un arbre de Nadal gegant a la plaça de Catalunya, l'Ajuntament pretén ajudar a animar el consum, i confia que la inversió tindrà "un clar retorn" per a la ciutat.

Paral·lelament a les mesures per impulsar el comerç de la ciutat, l'Ajuntament de Girona també vol focalitzar els esforços en l'atracció de turisme i vol promoure la ciutat com una destinació nadalenca amb un nou lema ("Girona emociona"), que agafa el relleu de l'històric "Girona m'enamora".

Els comerciants valoren positivament les novetats de la campanya de Nadal d'enguany. "Són un valor afegit que poden repercutir favorablement", explica Josep Maria Noguer, president de l'agrupació de comerciants de Girona Centre Eix Comercial. En la seva opinió, és molt necessari transmetre missatges positius que animin el consum. Noguer aspira a mantenir les vendes de la campanya del 2010. "La facturació suposem que serà equiparable a la de l'any passat, que ja havia baixat respecte de l'any anterior", assegura el representant dels botiguers.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT