Publicitat
Publicitat

Moda

Hi participen 147 marques, la meitat són nacionals i una quarta part, catalanes

The Brandery destil·la oportunitats de canvi

La quarta edició inclou com a novetat una passarel·la i una exposició d'objectes quotidians signats per dissenyadors reconeguts

Avui s'inaugura la quarta edició de el saló internacional moda urbana The Brandery, l'espai de trobada entre compradors i marques en què s'exposaran les noves col·leccions per la temporada tardor-hivern 2011-2012. Obre portes sota el lema 'Chances for changes', ja que malgrat la crisi que encara afecta el mercat, els organitzadors confien en les oportunitats de canvis radicals.

El saló per a professionals, nascut el 2009 per rellevar la Bread & Butter que recuperava la seva ubicació original a Berlín, aplega 147 marques internacionals (de les quals la meitat són nacionals i una quarta part, catalanes) i espera rebre prop de 16.000 visitants. Entre els compradors que visiten per primera vegada el saló destaquen les cadenes El Corte Inglés, Galerie Lafayette, John Lewis o La Rinascente.

La novetat de l'edició d'hivern és la introducció d'una passarel·la on tindran lloc desfilades diàries de primeres marques com Custo, que demà presentarà la seva segona línia, Custo Line. Un altre dels atractius de The Brandery catwalk és que obrirà el backstage al públic per viure l'ambient 'entre bambolines'.

En paral·lel a l'activitat als estands, 'The Laundry', el punt de trobada dels professionals de la moda, acollirà conferències sobre el món de la moda, les tendències i la creativitat. Leopoldo Abadia instruirà sobre la crisi i WGSN, l'empresa online d'anàlisi i informació creativa de la indústria de la moda, analitzarà els moviments que venen.

Fashion and living, una altra de les estrenes del saló, és una exposició d'objectes quotidians realitzats pels grans noms de la moda, com un raspall de dents de Paul Smith, un cotxet de bebè signat per Carolina Herrera o un recipient de caviar d'Yves Saint Laurent.

A més de les exposicions urbanes incloses al 'The City', la proposta Windows on the move, el canvi d'atrezzo d'alguns aparadors de Barcelona per a l'ocasió, se suma al concurs d'aparadorisme de les escoles de disseny que tindrà lloc al saló. La productora del Sónar serà l'encarregada d'amenitzar músicalment The Brandery, que tindrà lloc fins divendres a Fira de Barcelona.



Etiquetes

Més continguts de