Publicitat
Publicitat

CONSUM

El Corte Inglés rebaixa fins al 20% els preus d'alimentació per competir amb Mercadona

L'empresa ha seleccionat uns 4.500 productes als seus supermercats (El Corte Inglés, Hipercor i Supercor) per abaratir-ne el cost i ser més competitius

El Corte Inglés ha engegat una ofensiva per competir amb grans supermercats com Mercadona i ha anunciat que rebaixarà fins a un 20% el preu de més de 4.500 productes de les seves prestatgeries.

Segons consta en un comunicat, la rebaixa afectarà tant als establiments dels centres d'El Corte Inglés com a les botigues Hipercor i Supercor. L'abaratiment s'aplicarà tant a productes frescos com a totes les marques d'envasats, begudes i articles de drogueria i perfumeria.

La selecció dels productes que seran més barats a partir d'ara s'ha fet seguint el criteri dels més demandats, segons l'empresa, i es revisarà setmanalment.

D'aquesta manera, el grup es vol treure l'etiqueta de supermercats més cars que la resta i posar-se en competència directa amb altres grans distribuïdors com Mercadona i Carrefour.

Més continguts de