Publicitat
Publicitat

PERFUMERIA

Compra un distribuïdor al Brasil i obre una filial a Rússia

Puig augmenta el seu benefici un 57%

El grup català de perfumeria i moda va guanyar 130 milions d'euros el 2010

El grup de perfumeria i moda Puig va augmentar un 57% el seu benefici net durant el 2010, fins els 130 milions d'euros. La facturació del grup familiar català va ser de 1.202 milions d'euros, un 22% més que l'any anterior.Les vendes internacionals suposen ja el 75% de la facturació de la companyia de la família Puig.

Els èxits de les nous perfums de les marques Paco Rabanne, Carolina Herrera i Nina Ricci expliquen l'evolució favorable del grup, segons un comunicat de l'empresa. La divisió de moda, amb marques com Carolina Herrera i Nina Ricci, va créixer un 25%.

Puig espera facturar 1.300 milions d'euros aquest any. La companyia acaba d'obrir una filial a Rússia i ha comprat un distribuïdor al Brasil. Puig espera facturar 50 milions d'euros l'any en cadascun d'aquests mercats.

L'empresa catalana està negociant la compra de la firma de moda francesa Jean Paul Gaultier i té com a competidor en aquest procés al hòlding d'inversions de Hong Kong Fung Capital, braç financer del grup de distribució de roba i accessoris Li&Fung.

Més continguts de