Publicitat
Publicitat

ECONOMIA

La Coca-cola 'blanca' no agrada (encara que sigui per una bona causa)

La companyia atura la venda de llaunes de color blanc als Estats Units per recollir fons per lluitar contra l'extinció dels óssos polars. Els nord-americans les confonien amb les de Coca-cola 'light'

Coca-cola ha decidit deixar de vendre llaunes de color blanc als Estats Units per la mala acollida del públic. Les llaunes tenen uns óssos polars dibuixats i formaven part d'una campanya de suport a aquests animals que, des de l'any 1922, han servit d'imatge nadalenca de la companyia líder de refrescos.

Per uns mesos, la companyia aparcava el vermell icònic de tota la vida i el substituïa per un nou disseny per convidar els consumidors a fer donatius ecològics. Els diners que es recollien anaven a la World Wide Foundation (WWF) per impulsar la campanya Arctic Home, que busca protegir aquests animals en perill d'extinció. La campanya va començar a l'octubre i havia d'acabar al març.

Però les vendes no han ajudat gens i Coca-cola ha decidit posar punt final a la campanya. Segons explica la revista Time, el blanc de la llauna ha confós molts compradors, que es pensaven que era Coca-cola light. A més, molts usuaris han advertit que el gust de la cola de la llauna blanca era diferent del de la Coca-cola clàssica, un extrem que la companyia ha negat taxativament. Els directius han deixat clar que recuperen el color vermell original, però que no aturen la campanya amb WWF.

La veritable lliçó, segons explica Time, és que tenim por de canviar, encara que sigui per una bona causa.

Més continguts de