Publicitat
Publicitat

INICIATIVA A TWITTER

La crida per Japó de Save The Children es posiciona com a Trending Topic

Molts usuaris han tuitejat utilitzant el hashtag #10minforJapan però la iniciativa només ha funcionat a nivell espanyol

Els usuaris de Twitter han respost aquest migdia a la crida que Save The Children ha fet per publicar un tuit solidari amb el Japó. Es tractava de participar-hi tuitejant amb els hashtags #10minforJapan i #TsunamiJapan juntament amb l'enllaç http://savethechildren.es/japon. Aquesta adreça és una pàgina especial que la ONG dedica a la catòstrofe del Japó. La proposta era que tothom ho publiqués a les dues del migdia.

Però la campanya era només en l'àmbit espanyol i no ha tingut cap ressò internacional. De fet, ni tan sols el Twitter de Save The Children a nivell mundial no ha tuitejat cap referència a aquest hashtag ni l'enllaç en qüestió. Amb aquesta iniciativa, l'entitat volia demostrar que Twitter i els seus usuaris poden tenir una sola veu en ocasions tràgiques, però al mateix temps ha aconseguit una publicitat i un tràfic considerable cap a la seva web.

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT