Publicitat
Publicitat

L'acord amb Etisalat no acaba de fer gràcia a l'emirat de Qatar

Darrere del patrocinador del Barça, Qatar Sports Investment, hi ha la família reial de Qatar. L'Estat qatarià, de fet, sol ser al darrere de totes les grans marques que promocionen el seu emirat arreu del món, ja sigui la Fundació Qatar que apareixerà a la samarreta del Barça, com la cadena de televisió Al-Jazira o la companyia local de telefonia mòbil, Qtel. Curiosament, el gran rival al mercat asiàtic de Qtel és l'empresa de l'Unió dels Emirats Àrabs Etisalat, que va firmar un acord de patrocini amb el Barça durant l'època de Joan Laporta. Qtel i Etisalat fa anys que lluiten per aconseguir els millors contractes en diferents països asiàtics i africans, esdevenint un reflex del pols entre les empreses amb capital estatal del Qatar i de Dubai i Abu Dhabi, els dos principals emirats de la Unió d'Emirats Àrabs. Etisalat va signar un acord el 2009 amb la directiva del Barça presidida per Joan Laporta per poder utilitzar el nom del Barça en campanyes publicitàries via telèfons mòbils fins al 2013 en determinats països on opera. La directiva de Rosell ha donat el vistiplau al fet que aquests productes arribin a dos estats més on s'ha estès Etisalat (Nigèria i l'Afganistan), fet que no ha acabat d'agradar als dirigents de Qtel. L'objectiu dels empresaris de Qtel és aconseguir el contracte que ara posseeix Etisalat a partir del 2013.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT