Publicitat
Publicitat

BARÇA

FCB Alert, una aplicació per a Facebook per potenciar l’experiència barcelonista

Aquesta aplicació permetrà participar en jocs i enquestes, veure els esdeveniments organitzats pel club i participar de promocions exclusives, entre d'altres

La pàgina del Facebook del Barça compta amb una nova opció, FCB Alert, una aplicació per a aquesta xarxa social que dóna una experiència més completa i personalitzada. El Barça, líder mundial a les xarxes socials i que a Facebook compta amb més de 28 milions de fans.

L'FCB Alert potencia encara més la interactivitat dels socis i simpatitzants a través de la pàgina del Barça, ja que entre d'altres coses permetrà participar en jocs i enquestes, veure tots els esdeveniments organitzats pel club blaugrana, participar de promocions exclusives, compartir els continguts informatius i interactuar amb les xarxes socials del Barça i els seus jugadors.

Aquesta nova opció a Facebook arriba gràcies a l'acord amb què el Barça ha arribat a amb MicroStrategy, una empresa líder, fundada el 1989, en el proveïment de plataformes de software per a aplicacions d'intel·ligència comercial, intel·ligència mòbil i social. La plataforma Alert arriba als fans de Facebook d'arreu del món i el seu contingut pot ser adaptat a diferents grups o individus a partir dels seus interessos, demografia i geografia, tot utilitzant les dades que existeixen al Facebook.

"Aquest és un pas endavant molt important gràcies a la tecnologia de MicroStrategy", afirma Dídac Lee, directiu responsable de noves tecnologies del Barça. "Tenim moltes ganes de treballar amb el Barça per crear un espai amb continguts exclusius dins de la pàgina del Barça, líder a Facebook quant a clubs esportius", considera, per la seva part, Sanju Bansal, cofundador i director d'Operacions de MicroStrategy.

Per afegir-se a FCB Alert només cal visitar la pàgina web del Barça a Facebook i seleccionar l'opció FCB Alert, accessible des de la capçalera de la pàgina.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT