Publicitat
Publicitat

LLIGA DE CAMPIONS

L'agència de viatges del United fa viatges més cars que els del Barça

La final de Wembley desperta la febre d'or a Manchester

"Enganyats. El club ens ha enganyat, ha actuat sense principis". Un portaveu de l'associació que defensa els drets dels aficionats del Manchester United no podia creure la notícia: el club havia posat a la venda un determinat nombre d'entrades per a la final de Wembley sense cap altra condició que pagar una morterada. Després d'anys lluitant perquè el club gestionés d'una manera lògica i justa les entrades dels partits importants, de sobte es podia anar a Wembley amb l'única condició de pagar 658 euros.

El United, com el Barça, disposa de 25.000 entrades per a la final. Segons ha reconegut un portaveu de l'entitat, el club anglès ha destinat l'1% de les entrades per a la final a uns lots que ha gestionat l'agència de viatges Thomas Cook Sport, agència oficial i patrocinador dels red devils . El lot que ha ofert l'agència és per viatjar des de Manchester fins a Londres per carretera, un viatge d'uns 250 quilòmetres per l'autopista M6. I el preu és de 658 euros amb entrada inclosa.

El preu de les entrades per a Wembley que gestiona Thomas Cook Sport és de 258 euros, de manera que el viatge costa 400 euros. 400 euros, una mica més del que costa el viatge en avió que ofereix Halcón Viajes, l'agència oficial del Barça, als aficionats blaugranes. El preu del viatge en avió que ofereix Halcón Viajes és de 370 euros, anada i tornada, sense entrada. Per tant, és més econòmic. Ara, l'agència de viatges que gestiona els desplaçaments del club des d'aquesta temporada també ofereix la possibilitat d'anar per carretera a Londres, en un viatge de 140 euros.

Una fidelitat que surt cara

El sistema que sol utilitzar el United -i la majoria de clubs anglesos- premia la fidelitat. "Per obtenir entrades et cal tenir l'abonament de temporada i haver anat molts partits de la Lliga de Campions com a visitant. Així tens prioritat en les entrades. I, d'altra banda, pots comprar el lot de l'agència", explica Sean Bones, portaveu de l'associació d'aficionats del club, que es queixa que les dues opcions impliquen gastar molts diners, ja que per tenir prioritat a l'hora de repartir entrades és necessari haver fet un munt de viatges per Europa.

Els packs oferts per Thomas Cook Sport es van esgotar ràpid. Molts incloïen una opció per veure el partit des de llotges vips (amb preus de més de 3.500 euros). Hi havia un altre lot que oferia anar en tren i fer nit a Londres que costava 750 euros (amb entrada inclosa). I el que s'ha venut més: el de 658 euros, per carretera, sense nit i, això sí, amb una aturada per dinar en un restaurant guardonat amb dues estrelles Michelin, Le Gavroche.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT