Publicitat
Publicitat

BARÇA

Rellançament del torneig

Com fer que la Copa sigui més atractiva?

L'expert en màrqueting Esteve Calzada, després de comparar la Copa amb la FA Cup anglesa, dóna diversos consells per fer que aquesta competició sigui més atractiva

La Copa del Rei és una de les competicions que, fins el final, no tenen excessiu atractiu per als espectadors. L'expert en màrqueting, Esteve Calzada, a la seva web, proposa consells per fer-la més interessant. I per fer-ho, s'ha basat en un anàlisi a fons de la FA Cup anglesa.

Per a Calzada, cal revisar el sistema de competició per fer que tots els partits tinguin el màxim d'interès i motivació dels jugadors per guanyar, a més d'actualitzar-se el disseny de la Copa, fent-la més atractiva estèticament per fer que contribueixi a la valorització de la marca i serveixi de visualització del rellançament del torneig.

També creu que una manera de reactivar la Copa és augmentant els premis per als guanyadors i identificar un patrocinador principal de l'esdeveniment que aporti una xifra econòmica rellevant i que a més actuï com a promotor de l'esdeveniment amb les seves campanyes de publicitat.

Per últim, per a Calzada també és necessari modificar el format de la Supercopa. Ell proposa passar-la a un únic partit que serveixi d'arrancada de la temporada (com la Community Shield), ja que d'aquesta manera la victòria de la Copa del Rei tindria un al·licient més en permetre l'accés a un esdeveniment més important que l'actual.

Més continguts de