Publicitat
Publicitat

Aquest diumenge, amb l'ARA, dossier 'Infraestructures, l'altre dèficit'

Un ampli reportatge de sis pàgines reflecteix les inversions pendents de l'Estat a Catalunya i el País Valencià, presenta el corredor mediterrani com un projecte per ara en via morta i demostra que el viatge de Barcelona a Castelló per carretera dura el doble si no es volen pagar peatges

El corredor mediterrani encallat –malgrat que els governs successius de Catalunya i del País Valencià l'hagin reivindicat i el continuïn reclamant, ara amb el suport explícit de la UE–, 'els barons' del PP de la resta de l'Estat pressionant perquè no sigui prioritari i atraure inversions cap als seus territoris i la crua realitat de Rodalies i de les hores que calen per anar de Barcelona a Castelló per carretera si no es volen pagar peatges.

Són els grans temes del dossier de sis pàgines que aquest diumenge us oferirà l'ARA: 'Infraestructures, l'altre dèficit'.

Hi trobareu:

  • 1. El corredor mediterrani, en via morta
  • 2. Mapa detallat de les infraestructures prioritàries a Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears
  • 3. Els nous 'barons' collen Rajoy
  • 4. L'Estat ha executat menys del 7% dels 4.000 milions compromesos per a Rodalies
  • 5. 'N-340, la carretera de la crisi', crònica de Cristian Segura amb fotografies de Xavier Bertral del viatge Barcelona-Castelló
  • 6. Article de Daniel Albalate, professor de política econòmica de la UB
  • 7. Anàlisi de David Miró, subdirector de l'ARA

Més continguts de