Audiències
Mèdia 26/03/2012

El '30 minuts' domina el dia amb 621.000 espectadors

Antena 3 guanya TV3 durant la Fórmula 1 i s'imposa al conjunt de la jornada

Ara
1 min
El '30 minuts' va ser el més vist del diac

BarcelonaEl '30 minuts' d'aquest diumenge, que es va centrar en la situació a Catalunya l'any 1812, sota l'ocupació francesa, va ser el programa més vist del dia. El reportatge '1812: Quan érem francesos' va reunir 621.000 espectadors i va obtenir un 'share' del 18,6%, unes xifres que el situen com el tercer més vist de la temporada.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El segon espai més vist de la nit va ser el capítol de la sèrie 'Aída' que va emetre Telecinco –va tenir 566.000 espectadors i va col·locar-se al tercer lloc del rànquing diari, per darrere del 'Telenotícies vespre'–, mentre que l'especial informatiu sobre les eleccions andaluses i asturianes de La 1 va ser la tercera opció del 'prime time' amb 293.000 seguidors.

Al matí, però, el domini va ser per a Antena 3. La transmissió del Gran Premi de Malàisia de Fórmula 1 d'aquesta cadena va superar la que va fer TV3, en un fet insòlit, ja que el canal públic sempre havia estat el preferit per seguir les curses. Antena 3 va tenir, de mitjana, 319.000 espectadors i un 28,7% de quota de pantalla, mentre que TV3 es va quedar amb 230.000 seguidors i un 20,6% de 'share'. Això i el bon resultat del cinema a la tarda van convertir Antena 3 en el canal més vist del dia a Catalunya, amb una quota mitjana del 13,2%, dues dècimes més que TV3. Telecinco va quedar-se en tercer lloc, amb un 9,5% de 'share'.

stats