'Los chatarreros' ensenyen a vendre l'impossible a Discovery Channel
Una sèrie mostra com tres bandes lluiten per controlar el mercat de la ferralla a Nova York, als EUA
MadridNegociar i vendre allò impossible de vendre o convertir en or objectes insignificants que habitualment es queden oblidats a les golfes, és la temàtica de 'Los Chatarreros', sèrie de ficció que estrena aquest dijous a la nit Discovery Channel, segons informa el canal.
Els seus protagonistes són tres bandes afincades a Brooklyn (Nova York): Frankie Noots, Sal 'el barber' i Mimmo i Dino, que lluiten pel control i l'expansió del negoci de la ferralla en aquesta ciutat nord-americana i, també, ala xarxa.
'Los Chatarreros' mostra com la banda Frankie Noots intentarà buscar diners ràpid i fàcil per comprar un dipòsit de ferralla; Sal 'el barber' s'expandirà, amb mals resultats, el seu imperi fins Staten Island (Nova York) i, d'altra banda, Mimmo i Dino es llançaran a triomfar en el negoci en el context d'Internet.