CAP D'ANY
Mèdia 02/01/2013

Els catalans trien TV3 per seguir les campanades

Es converteix en la cadena autonòmica més seguida per entrar a l'any nou, per davant de TV Canaria, Canal Sur i ETB

Ara
1 min

BarcelonaAltre cop, els catalans s'han decantat per seguir les campanades a través de TV3. Presentades pel periodista Espartac Peran i per l'actriu Mercè Martínez, juntament amb alguns dels personatges del 'Polònia', el traspàs al 2013 emès des de Ripoll va aconseguir una audiència mitjana de 781.000 espectadors i una quota de pantalla del 32,1%. Les xifres de la cadena catalana es converteixen un any més en les més bones aconseguides per una autonòmica durant l'emissió de les campanades.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Sumant els espectadors de TV3 i del 33, Televisió de Catalunya va fer 800.000 espectadors i va registrar un 32% de 'share', la qual cosa la va situar al capdavant en l'emissió de les campanades entre les cadenes autonòmiques de tot l'Estat. La van seguir TV Canaria, amb una mitjana de 158.000 espectadors i un 32,5% de quota, i Canal Sur, amb 494.000 espectadors i un 20,6%. La tercera va ser ETB, que entre les seves dues cadenes va registrar un 25,8% de 'share' i va sumar 181.000 espectadors.

Per la seva banda, a Catalunya les campanades de La 1 van ser la segona opció per canviar d'any. Aquesta emissió va arribar al 26,4% de quota de pantalla amb una mitjana de 621.000 espectadors. La tercera va ser la retransmissió que van protagonitzar els actors de 'La que se avecina', a Telecinco. Van sumar 350.000 espectadors i van marcar un 14,8% de 'share'.

stats