Publicitat
Publicitat

Audiències

1.362.000 espectadors veuen el València-Barça a TV3

El partit de Lliga aconsegueix una quota de pantalla del 40,1%. La suma del matx amb la prèvia i l'anàlisi posterior concentra el 32,2% de l'audiència al canal públic català durant tot el 'prime time'. 'Punto pelota', d'Intereconomía, se situa com a alternativa de TV3 en el post partit, amb una mitjana de 99.000 espectadors i una audiència del 8,6%

Una mitjana d'1.362.000 espectadors van veure el partit de Lliga entre el València i el Barça emès per TV3 aquest dimecres. El matx va aconseguir una quota de pantalla del 40,1%, i la suma amb la prèvia i l'anàlisi posterior a El Vestidor va concentrar el 32,2% de l'audiència al canal públic català durant tot el prime time. L'emissió del partit a La Sexta se situa a una gran distància del seu competidor, amb un 15,6% de l'audiència i una mitjana de 533.000 espectadors. De fet, Punto pelota, d'Intereconomía, se situa com a alternativa de TV3 en el post partit, amb una mitjana de 99.000 espectadors i una quota de pantalla del 8,6%.

TV3 acaba la jornada com a líder absolut, amb una mitjana del 20,6% de l'audiència. La segueixen, de lluny, T5 (11,8%) i A3 (8,6%).

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT