Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Amb els pits enlaire a l'informatiu

Dimecres a Telecinco Pedro Piqueras donava pas a una notícia de primer ordre. Poca broma perquè la informació era de les llargues de l'informatiu i demanava temps per aprofundir-hi periodísticament. Piqueras informava tots els espectadors que sortia a la venda un nou model de Wonderbra. A partir d'aquí l'informatiu de Telecinco cobria tot el desplegament de campanya que havia fet l'empresa de sostenidors com si fos un publireportatge. A cada pla sortia diverses vegades el nom de l'empresa. Mostraven les models, amb samarreta ajustada i lluint una bona davantera (s'entén que gràcies a l'ajut del nou Wonderbra), que es passejaven en sidecar pels carrers. Després, ja sense samarreta, les noies ensenyaven el model de sostenidors mentre la veu en off explicava les excel·lències de les novetats de la temporada: són color carn i així no transparenten a través de la roba. Irrefutablement un fet diferencial que ningú no havia vist mai abans. Si les nostres àvies haguessin vist una revolució com aquesta en la roba interior s'haurien arrencat la faixa de l'alegria. El color carn no l'havíem vist mai fins ara en calces i sostenidors. Val la pena, per una innovació com aquesta, incloure el publireportatge en un informatiu, perquè salta a la vista que la nova aposta de Wonderbra canviarà el paper de la dona en la nostra societat de manera definitiva.

L'altre fet diferencial que inclou la nova peça íntima és que no té blondes ni llaços i així no fan relleu sota la roba. Una altra revolució en el món de la llenceria que marcarà un abans i un després en les tendències estilístiques. No entenc com ningú no hi havia pensat abans. Sort de Piqueras, que se'n recorda de les dones, i ens manté al cas gràcies als avançats serveis informatius de Telecinco. Deu ser per aquest progressisme, per aquests plantejaments tan rigorosos, pel criteri purament periodístic, que poden presumir de ser líders dels informatius de les cadenes comercials.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT