Publicitat
Publicitat

La tETA

Jornada grandiosa al rànquing de trending topics . Lideratge indiscutible de PedrojETA i Scarlett Johansson. Tot plegat per una tETA (o dues). La xarxa es va divertir amb les suposades fotos de l'actriu que Woody Allen va fer venir a Barcelona a fer la seva pitjor pel·lícula. Fotos suposadament privades i suposadament robades. Imatges força ingènues, segurament fetes com a joc: domèstic o promocional... això ja són figues d'un altre paner. L'interès generat per un mugró celebrity només demostra que res no canvia encara que passin tecnologies i anys, tesi també provada per l'altre hit del dia. Els piuladors es van esforçar a criticar amb fúria la foto manipulada d'una manifestació al País Basc, manipulada pel diari El Mundo perquè la pancarta de la capçalera, que deia " imposaketarik ez " (no a les imposicions), digués només "ETA". Les habilitats (periodístiques) de l'intel·ligent i astut director del diari, Pedro J. Ramírez són conegudes, tant com la seva piscina, i no sorprenen del tot. Però de tant en tant sembla que se li escapen les coses de les mans. I aleshores sembla que rep un càstig. Ahir, se suposa, en va rebre un. Els piuladors el van posar verd del dret i del revés i fins i tot van tornar a remoure les seves aficions privades, menys innocents que les de Scarlett. I què? Les xarxes permeten que els receptors del missatge s'hi tornin i que ja no sigui tan fàcil imposar un punt de vista? Ha! Això només és cert sobre el paper. A l'hora de la veritat, passar-se tot el dia atacant PedrojETA és com dir que el PP "es queda sol" en una votació al Congrés, una expressió que s'ha arribat a utilitzar -periodísticament, jo confesso- fins i tot durant la majoria absoluta d'Aznar. A Ramírez li van la mar de bé aquests atacs , que el reforcen de cara als seus. Com sempre. Els instints sempre són els mateixos i dos tetas tiran más que dos carretas.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT