Publicitat
Publicitat

Audiència

Ha estat líder 25 dels 31 dies del mes

L'audiència de TV3 continua creixent durant el maig

El canal públic arriba al 16,1%, i deixa Telecinco, segona classificada, a gairebé quatre punts. Situa 28 programes entre els 40 més vistos

No hi ha hagut sorpreses, i TV3 ha tornat a tancar un mes com a líder d'audiència, una situació que no abandona des del setembre. El canal públic, a més, manté una tendència a l'alça des que va començar l'any, i arriba ja al 16,1% de quota de pantalla mitjana al cap del més, 1,9 punts més dels que tenia al gener. Tot i així, la diferència amb la segona classificada, Telecinco, s'ha reduït lleugerament respecte a l'abril, i se situa ara en 3,8 punts. La cadena de Mediaset puja nou dècimes, i obté un share mitjà del 12,3%.

La 1, amb un 11,2% de quota, ocupa la tercera plaça, seguida d'Antena 3 (8,8%), Cuatro (5,4%) i La Sexta (5,3%). Destaca també el bon paper de l'Esport3, que arriba a l'1,2% de quota, el màxim en els seus quatre mesos de vida, i lidera el grup dels canals esportius. Amb el mateix percentatge, el 3/24 també és líder entre els informatius.

D'altra banda, TV3 ha estat la cadena més vista a Catalunya en 25 dels 31 dies del mes de maig, i ha situat 28 programes entre les 40 emissions més vistes. Tot i i així, el primer lloc en aquest rànquing l'obté La 1, gràcies als 2.674.000 espectadors que van veure la tornada de les semifinals de la Lliga de Campions entre el Barça i el Reial Madrid. El postpartit de la final de la Champions i el partit pròpiament dit han donat a TV3 la segona i tercera posició de la llista, que continua amb el Crackòvia de dilluns passat (el posterior al triomf del Barça a Europa) i la prèvia de la final.

En aquest rànquing de programes més vistos, La 1 hi apareix nou vegades, i Telecinco només 3. Cap altra cadena ha aconseguit col·locar-hi algun dels seus programes.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT