Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Japó: els sensesexe

Diumenge Documentos TV ens va oferir un reportatge dels que deixa en estat de xoc. El imperio de los sinsexo , un retrat sobre com es viu el sexe actualment al Japó. Si és un país que fins ara era el màxim exponent del refinament eròtic... sembla que el panorama ha canviat. Té el rècord mundial d'abstinència sexual: un terç del país ha deixat de practicar el sexe. En canvi, la indústria del sexe arriba a l'1% del PIB. I és a partir d'aquestes dades inicials que el documental busca el com i el per què. El imperio de los sinsexo parteix d'un detall com el sexe per retratar-nos una societat absolutament desgastada. El sexe s'ha convertit en una vàlvula d'escapament terminal. Dones frustrades o simplement desinteressades. Homes que no volen invertir cap esforç en la seducció, el plaer o la vida de parella. Pensar que en una relació sexual hi entra també el gaudi d'algú altre els anul·la. Els homes japonesos volen sexe ràpid, asèptic, còmode, fàcil i sense responsabilitats. Una immaduresa vital els fa refugiar-se en prostitutes maternals que els netegen les orelles i els fan fregues com un nadó. Serveis organitzats i impersonals que consisteixen a tocar culs i cuixes en un vagó de metro fictici i poder-se masturbar entre les passatgeres. Busquen el plaer inmediat i la pressa per l'ejaculació mirant pornografia a base de dibuixos animats. El màxim compromís les estableixen amb les love-dolls , unes nines de silicona que semblen reals. Pots triar la mida i la turgència dels pits i la flexibilitat de la vagina. A mesura que el reportatge avança anem empitjorant en els testimonis fins arribar al "minusvàlid sentimental". Un jove incapaç d'establir una relació amb una dona i, mentrestant, s'entrena tocant gats en un cafè especialitzat en aquestes bestioles. Només allà alguns són capaços de participar en un intercanvi d'afecte. Un reportatge que al final no saps si és l'avís de l'apocalipsi o una lupa sobre l'excentricitat. Però que et deixa fascinat.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT