Publicitat
Publicitat

El Disenyland de la moda

A Cibeles s'hi veuran coses correctes, inofensives, educades; algun ex- enfant terrible intentarà trencar les convencions amb més xou que innovació i celebritats de segona seuran a primera fila. De les col·leccions, se'n parlarà a peu de passarel·la, en alguna festa mal comptada i a les pàgines d'alguns diaris. Aquest és tot l'impacte que provocarà una setmana de la moda que vol competir a escala mundial, però que té una repercussió nul·la més enllà de les fronteres geogràfiques. A la passarel·la de Cibeles s'hi veuran coses tan boniques com oblidables. Fons d'armaris potents. Però potents i prou. Perquè qui dicta sentència en el món de la moda és Nova York, París i Milà. Cibeles és com un parc temàtic de la moda ple d'estudiants, bloguers i periodistes convidats. No genera negoci ni marca tendència. Però situa la ciutat al mapa. I ja ho va dir algú: perquè la teva ciutat existeixi, construeix un aeroport o inventa't una setmana de la moda.

Més continguts de