Publicitat
Publicitat

SOCIETAT

El Mobile World Congress multiplica la demanda de serveis sexuals als clubs de Barcelona

El congrés porta un tipus de client jove, coneixedor del sector, que exigeix discreció i que no "es preocupa gaire pel preu"

El Mobile World Congress té un impacte econòmic en molts sectors: Taxi, restauració, hotels, oci nocturn... Un dels negocis que també se'n beneficiarà és el del sexe. El gerent del club 'Felina' de Barcelona preveu "facturar en una setmana el mateix que en tot un mes". Apunta que el congrés porta un tipus de client jove, d'alt poder adquisitiu, que coneix el sector, i que exigeix discreció.

"Un bon client que sap el que vol i no fa preguntes" i que sol contractar els serveis al mateix hotel, fent que "les sortides" s'incrementin un 200%. Afegeix que moltes treballadores del sexe de tot l'Estat es desplacen a Barcelona aquests dies atretes "per la fira més important de l'any per al sector".

"Aquesta fira és per nosaltres i per al sector en general la més important de l'any" per sobre d'altres com Construmat o Alimentària "que els darrers anys han anat a la baixa". Així ho afirma Stephane, gerent del club 'Felina' de Barcelona, que preveu facturar durant la celebració a la capital catalana del Mobile World Congress el mateix "que en tres o quatre setmanes", i compensar amb aquest increment "uns dos primers mesos de l'any molt dolents".

Stephane apunta que el Mobile World Congress porta "un tipus de client molt concret" i totalment diferent al d'altres fires. El seu perfil és el d'un executiu jove que ve sense parella, d'alt poder adquisitiu, coneixedor del sector, que sap el que vol, i "que exigeix discreció".

El seu perfil majoritàriament tècnic fa que tinguin accés a l'oferta de clubs a la ciutat via Internet "i que trobin ràpidament el que volen". De fet, Stephane assegura que el club que dirigeix es publicita exclusivament a la xarxa, i que aquests dies, previs a l'inici de la fira, les visites al web han crescut exponencialment.

Pel que fa al tipus de serveis que demanden, Stephane afirma que la recerca de privacitat fa que molts clients apostin per contractar els serveis al mateix hotel "en comptes d'acostar-se al club". Aquest fet fa que les "sortides" que representen un 10% del total de negoci durant l'any, representin més d'un 50% aquests dies. Els serveis contractats "a domicili" oscil·len entre els 160 euros per una hora, i els 1.500 per tota la nit.

Pel que fa a satisfer la demanada d'aquests dies, Stephane assegura que a Barcelona hi ha prous treballadores sexuals per cobrir-la, però que "la importància de la fira" fa que moltes dones de la resta de l'Estat "s'acostin a Barcelona per aprofitar el flux de clients".

Més continguts de