Publicitat
Publicitat

xaxes

Facebook llança el resum de notificacions per no saturar l'email dels usuaris

L'objectiu és evitar la saturació de les safates dels correus electrònics, especialment en el cas dels usuaris més actius a la xarxa social que reben diverses notificacions al llarg del dia

Facebook treballa en una nova funció que aglutinarà les notificacions i n'enviarà un resum a l'usuari via email. L'objectiu és evitar la saturació de les safates dels correus electrònics, especialment en els cas dels usuaris més actius a la xarxa social que reben diverses notificacions al llarg del dia.

La majoria d'usuaris de Facebook tenen activat l'enviament de notificacions al seu compte de correu. Amb aquesta funció, totes les activitats que realitzen els amics i que involucren l'usuari – comentaris al mur, etiquetatge de fotografies –, així com també el recordatori d'esdeveniments com ara els aniversaris, s'envien amb un missatge d'avís a l'email facilitat per l'usuari.

En activar la nova funció, els usuaris rebran un únic email diari amb un resum de les notificacions de la jornada. El servei està en període de proves per un nombre reduït d'usuaris.

Més continguts de