Publicitat
Publicitat

xarxes

Twitter negocia comprar TweetDeck per 35 milions d'euros

Encara no s'ha fet públic el motiu de la compra, però tot indica que respondria a l'estratègia que està seguint Twitter de reduir l'impacte de les aplicacions client, que podrien absorbir part de la seva publicitat

Twitter, la popular xarxa de microblòguing, està negociant l'adquisió de TweetDeck, una empresa del Regne Unit amb 15 treballadors que s'encarrega de desenvolupar una interfície de visionat per Twitter, Facebook, MySpace i altres companyies. Segons publica The Wall Street Journal, l'acord encara no està tancat però la xifra de la compra podria rondar els 50 milions de dòlars (35 milions d'euros).

TweetDeck ofereix un servei que permet als usuaris organitzar els temes de Twitter en diverses columnes, en comptes d'haver-los de cercar a la mateixa xarxa de microblòguing. També permet interactuar amb altres mitjans socials com ara Facebook i LinkedIn.

Twitter encara no ha fet públic el motiu de l'adquisició de TweetDeck, tenint en compte que l'empresa ha adquirit recentment set negocis petits dels que encara no se sap cap dada. No obstant això, hi ha dos aspectes que s'han de tenir en compte en aquest sentit; per una banda, a Twitter li interessa reduir l'impacte de les aplicacions client – que absorbeixen part de la seva publicitat –, per l'altra, la companyia té problemes per fidelitzat els nous usuaris.

Més continguts de