MÚSICA

El 'Baby shark' per rentar-se les mans impulsa la cançó com la més vista de YouTube

Fins ara, la cançó més visualitzada a la plataforma era 'Despacito'

Baby shark, la cançó infantil sud-coreana, ha desbancat a YouTube el tema Despacito de Luis Fonsi i Daddy Yankee: ha arribat a les 7.044.000.000 reproduccions i s'ha convertit en el vídeo més visualitzat de la plataforma digital.

L'enganxosa melodia, gravada per la cantant coreano-americana Hope Segoine i produïda per la companyia educativa sud-coreana Pinkfong, es va penjar a YouTube originalment el 17 de juny del 2016. Des de llavors, s'ha convertit en una de les cançons més reconegudes del món, i fins i tot va arribar a posicionar-se a la llista Billboard Top100 el 2019.

Aquest any es va gravar el Baby shark wash hands challenge, una versió del Baby shark per promoure una bona higiene de mans entre els més petits amb l'arribada de la pandèmia del coronavirus, cosa que va impulsar encara més la seva popularitat. 

‘Baby shark’: per què al meu fill li encanta i a mi m’irrita?

Despacito va arribar a YouTube el 12 de gener del 2017 i fins ara era el vídeo més vist de la història de la plataforma, amb 7.038.000.000 reproduccions. Fins ara, la cançó de l'estiu del 2017 havia sigut el tema que havia trencat més rècords al segle XXI. Els taurons se l'han cruspit.

‘Despacito’: ¿per què enganxa tant?