Freixenet, sobre el risc de boicot: "Nosaltres ens dediquem a fer bon cava i el venem a 145 països"

El director de comunicació defensa que l'empresa es concentra a intentar vendre el seu cava "des de Hong Kong fins a les illes Maldives"

El director de comunicació de Freixenet, Pedro Bonet, s'ha referit aquest dijous a les possibles conseqüències de l'augment del moviment independentista a Catalunya. "Nosaltres fem bon cava i el venem a 145 països", ha respost en roda de premsa a preguntes dels periodistes.

Sobre si es tem un possible boicot des d'Espanya, Bonet s'ha limitat a defensar que Freixenet seguirà centrant-se en la seva activitat. "Fem un cava molt ben fet, el millor de cada segment, i l'intentem vendre des de Hong Kong fins a les illes Maldives", ha dit.

"La resta no depèn de nosaltres", ha afegit el responsable de comunicació de la firma durant la roda de premsa de presentació del nou espot de la campanya de Nadal, que aquest any partirà de les idees que enviïn els usuaris en forma de vídeos.

El sector del cava català va patir els anys 2004 i 2005 un boicot al mercat espanyol que ha quedat superat els anys següents amb nous increments de vendes, també acompanyades amb un important procés d'expansió internacional de les principals empreses.

Més continguts de