Farmacèutiques

Grifols nomena Tomás Dagá vicepresident del consell de Grifols Egypt

01. Seu de la Fundació Grifols, a Barcelona. 02. Víctor Grífols Roura. 03. Raimon Grífols Roura. 04. Víctor Grífols Deu. 05. Steven F. Mayer, nou president de Grifols.
1 min

Grifols ha nomenat Tomás Dagá, conseller de Grifols, com a vicepresident del consell de Grifols Egypt (GEPD), l'empresa conjunta creada amb el govern d'Egipte per desplegar el primer sistema complet de producció de plasma en aquest país, Àfrica i l'Orient Mitjà.

El projecte, posat en marxa després d'un acord signat el 2020, compta amb una inversió conjunta que voreja els 280 milions d'euros i busca assegurar el subministrament nacional de medicaments derivats del plasma, ha informat la farmacèutica aquest dijous en un comunicat.

stats