Empreses
Economia 02/09/2021

Impress obre a Barcelona una nova línia de negoci dirigida als adolescents

La diferència amb la resta de centres de l'empresa és que el seguiment del tractament serà presencial

2 min
La nova clínica dental d'Impress només per a joves

BarcelonaLa clínica dental Impress, centrada exclusivament en tractaments correctors amb fundes transparents, amplia presència a Barcelona obrint un centre dedicat als adolescents. Així, segons ha pogut saber l'ARA, aquesta start-up catalana amb unes 75 clíniques arreu d'Europa, engega una nova línia de negoci a la seva ciutat d'origen. 

Es tracta d'un centre annex a la clínica que la firma té al centre de Barcelona que s'anomenarà Teens. La diferència clau entre un espai i l’altre és que si bé fins ara un dels trets característics de la marca era que tot el seguiment del tractament es podia fer a distància (a través d'una aplicació mòbil i amb el pacient fent-se fotos de les dents cada determinat temps), en el cas dels adolescents aquesta dinàmica s'aparca. És a dir, que el jove que vulgui arreglar-se les dents mitjançant l'equip d'Impress haurà de fer el seguiment presencial periòdic a la clínica, com si es tractés d'una visita normal al dentista.

“Volíem recalcar que els bràquets tradicionals no són l'única opció que tenen [els adolescents] per corregir el seu somriure”, planteja el doctor Khaled Kasem, cap d'ortodontistes d'Impress. “Per això, des d'Impress hem volgut que aquest producte, els alineadors transparents, siguin també una opció per a ells”, continua. 

Són conscients, però, que hi ha el perill que un adolescent es prengui menys seriosament el tractament i en la manera com Impress planteja la seva proposta és clau que el pacient sigui constant i segueixi les pautes. És per intentar garantir-ho que, en aquest cas, han optat pel seguiment presencial.

Independentment d'això, obrir-se a un nou públic catapulta el nombre de pacients diaris que pot atendre l'empresa a Barcelona, que passa dels 60 actuals als més de 200. 

Així, justifica Impress, la companyia es consolida a la capital catalana i avança en els seus plans de creixement pel territori nacional, on segons ells la demanda s'ha multiplicat per cinc l'últim any. De fet, Diliara Lupenko, cofundadora de l'empresa, va assegurar fa uns mesos que el 2020 va facturar fins a quatre cops més que el 2019, l'any en què Impress havia començat a rodar. 

stats