Grandvoyage s'estrena aquest dilluns a la borsa per empreses en expansió
L'agència de viatges digital amb seu a Barcelona dóna al salt al BME Scaleup amb una valorció de 16 milions
BarcelonaGrandVoyage, l'agència especialitzada en grans viatges, s'estrena aquest dilluns amb el toc de campana a la Borsa de Barcelona. La companyia entra a BME Scaleup, l'índex per empreses en expansió o elevats nivells de creixement (scaleups). L'objectiu de l'agència de viatges digital, que entra al mercat amb una valoració de 16 milions d'euros a 3,14 euros per acció, és accelerar la seva expansió internacional, en especial a Llatinoamèrica. A més reforçarà les seves inversions en tecnologia.
La companyia, amb seu a Barcelona, es va fundar el 2012 i està especialitzada en grans viatges i experiències personalitzades. Entre els seus accionistes es troba Suma Capital, amb el 33% del capital. Amb l'operació, es dona la facilitat sortida a aquest fons que va apostar pr la companyia.
Des del seu naixement, l'agència, creada i dirigida per Arvin Abarca ha crescut de forma sostinguda i ha diversificat la seva cartera cap a Àsia, Àfrica i Amèrica. Aquest any ha obert una oficina a Bogotá (Colòmbia). La seva facturació el 2023 va ser de 17 milions d'euros, amb un benefici de gairebé un milió. Actualment, l'agència ofereix més de 70 destins i 400 itineraris personalitzables, orientats a clients amb poder adquisitiu mitjà o alt.