La campanya Woman Week lluita contra la bretxa salarial femenina

Galerías del Tresillo ofereix un descompte del 21% a les dones en tots els seus sofàs

Galerías del Tresillo és la cadena de sofàs líder a Catalunya.
Redacció
11/03/2024
2 min

BarcelonaGalerías del Tresillo anuncia el llançament de la seva campanya Woman Week, una iniciativa que ofereix un significatiu descompte del 21% a les dones en tots els productes del seu ampli catàleg (sofàs, butaques, "chaise longues", sofàs-llits, descans i decoració). L'empresa, amb més de 50 anys d'experiència al sector, presenta aquesta campanya com una mesura estratègica per abordar la persistència de la bretxa salarial a Espanya.

Segons les últimes dades del Mercat de Treball i Pensions en les Fonts Tributàries, la bretxa salarial entre homes i dones ha experimentat un progrés i ha disminuït des del 22,60% el 2017 fins a xifres més esperançadores actualment.

Motivats per aquests reptes, aquest any Galerías del Tresillo ha seleccionat el lema "Siéntate orgullosa" per retre homenatge al camí recorregut en la lluita per una societat més igualitària. L'empresa catalana, que va néixer l'any 1970, acompanya l'acció amb la il·luminació de les seves botigues de color lila per donar més visibilitat a aquesta causa.

Mitjançant el codi WOMAN2024, les dones podran aprofitar aquesta oferta a les 21 botigues físiques de Galerías del Tresillo i també a través de la seva plataforma en línia, www.galeriasdeltresillo.com. La campanya, que es realitza amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, estarà vigent del 7 al 13 de març.

"'Siéntate orgullosa'" ofereix descomptes del 21%.

La iniciativa de la Woman Week marca la tercera edició consecutiva, després que la campanya de l'any passat comptés amb dues edicions en què l'empresa va invertir més de 100.000 euros en descomptes exclusius per a vendes dirigides a dones. Durant aquests períodes, les dones van representar el 90% dels clients, fet que evidencia la rellevància i l'acceptació de la campanya entre el públic femení.

Responsabilitat social

Galerías del Tresillo, la cadena de sofàs líder a Catalunya, reforça el seu compromís amb la responsabilitat social participant activament en diverses iniciatives solidàries. Més enllà de la Woman Week, l'empresa ha liderat campanyes emblemàtiques, com els Dies Roses, una acció destinada a contribuir a la investigació contra el càncer de mama. En col·laboració amb el Vall d'Hebron Institut d'Oncologia (VHIO), l'objectiu era sumar minuts valuosos per recolzar els avenços en la lluita contra aquesta malaltia.

Addicionalment, com a part del seu enfocament a millorar les condicions dels sectors més vulnerables, Galerías del Tresillo ha realitzat donacions significatives de sofàs als pisos gestionats per Càritas i destinats a famílies monoparentals. Aquestes donacions no només aporten comoditat a les llars, sinó que també juguen un paper fonamental en el benestar i la qualitat de vida d'aquells que es troben en situació de vulnerabilitat social.

I, en un àmbit de cooperació internacional, Galerías del Tresillo ha col·laborat de manera significativa en la construcció d'una escola i un internat per a noies i adolescents a Uganda, a través de l'ONG Rafiki África.

stats