COPA DE FRANÇA

El Paris-Saint Germain goleja i conquereix la Copa de la lliga de França (0-4)

Zlatan Ibrahimovic (2) i Cavani (2) han tombat el Bastia

Els jugadors del PSG celebren el gol d'Ibra / EFE
Ara
11/04/2015
1 min

BarcelonaEl Paris-Saint Germain ha conquerit aquesta nit la Copa de la lliga de França, el primer títol de la temporada (0-4). Els homes de Laurent Blanc han superat el Bastia a la gran final amb una nova gran actuació d'Zlatan Ibrahimovic i d'Eidson Cavani, la seva dupla ofensiva.

El davanter suec, que no podrà disputar el partit d'anada dels quarts de final de la Lliga de Campions contra el Barça per sanció, ha obert el marcador després d'una acció del defensor Squillaci dins la seva àrea que l'àrbitre ha castigat amb targeta vermella. L'ex del Barça no ha perdonat des de la línia de penal i ha trencat l'avantatge inicial (0-1). El PSG, engegantit, ha monopolitzat el joc i ha tombat l'equip rival amb una segona diana d'Ibrahimovic.

El davanter ha tornat a veure porteria després de controlar una pilota al balcó de l'àrea. Llavors, toc de pit i llançament sec que ha trencat la xarxa d'un entonat Areola, que ha evitat que el resultat final sigués escandalós. Cavani, però, s'ha sumat a l'espectacle golejador del seu company i també ha fet un doblet en els dotze últims minuts del xoc (0-4) que ha certificat el triomf i el títol parisenc. El PSG ja porta dos títols, doncs va guanyar la Supercopa, i encara pot guanyar la lliga, la Copa i la Lliga de Campions.

stats