Gent 09/09/2021

C. Tangana s'endinsa en el món de la moda i signa una col·lecció per a Bershka

El seu disc 'El madrileño' ha sigut la inspiració per a aquesta col·lecció, que inclou peces de vestir tant masculines com femenines

2 min
C. Tangana amb el pijama que ha dissenyat per a Bershka

BarcelonaC. Tangana ha fet un pas més en la moda i s'uneix al grup Inditex amb una col·lecció de peces d'aire esportiu i accessoris inspirats en el disc que l'ha consolidat com a artista, El madrileño. A partir d'aquest dijous, la col·lecció està disponible en línia a la web de Breshka i en botigues físiques seleccionades. L'artista ja va llançar a finals d'abril la seva pròpia firma de moda, Late Checkout, amb una col·lecció que reflecteix a la perfecció el seu estil, que es pot definir com un còctel entre el castís i l'extravagant. Ara de la mà de Bershka se submergeix una mica més en la indústria tèxtil per llançar una col·lecció de peces i accessoris inspirats en el gran èxit del seu últim disc.

C. Tangana (Madrid, 1990) s'ha unit a Bershka, la línia de moda menys convencional i més jove de l'imperi d'Amancio Ortega, amb l'objectiu de convèncer un públic que segueix fil per randa les últimes tendències. "La col·lecció uneix tradició i modernitat, esport i elegància, Espanya i l'Amèrica Llatina", ha explicat la firma a través d'un comunicat. De la mateixa manera que El madrileño és un d'aquells discos de consens que públics molt variats aplaudeixen, la nova col·lecció aposta per peces per a tots els públics, amb siluetes tant masculines com femenines.

Americanes, pantalons, samarretes, conjunts de xandall i dessuadores són algunes de les peces que reflecteixen l'essència del mencionat àlbum de C. Tangana en aquesta nova línia que compta també amb l'obra d'Iván Floro, artista que ha fet dels seus olis una extensió estètica de l'univers del cantant de Demasiadas mujeres. Floro, artífex de la portada de l'àlbum i de tots els singles del projecte, ha creat també diverses obres exclusives per a l'ocasió. Una d'elles s'exhibirà a la nova botiga que Bershka va inaugurar el dia 3 de setembre al madrileny carrer de Preciados. Tradició i modernitat s'uneixen per crear aquesta exclusiva càpsula en la qual també hi ha camises, el vestit de pijama, a més d'ulleres de sol, cadenes, penjolls i bosses.

stats